Mikähän siinä on, että kun saan ylimääräistä rahaa, niin mun pitää ostella..ruokaa lähinnä, herkkuja, koska on rahaa niin voi ostaa...ihan älytöntä!

Paino on jotakuinkin samassa, kuin kk sitten, eli ei oo noussu, mutta ei oo laskenukaan, juma!

Tänään tein tunnin lenkin raskaassa lumessa raahustaen, tuntui kivasti pohkeissa ja kai se edes pikkusen poltti sitä rasvaa, jota mun kehossa lilluu. Huomenna lupasin mennä systerin kanssa hiihtämään, kuinkahan se onnistuu, edellisestä kerrasta on pari vuotta.

Olin vkl baarissa, ja mua ällötti oma ulkonäkö...mä en halua olla tämmönen tankki, ahdistaa ja vituttaa, jopa itkettää.  Silti se suklaapatukka kaupan hyllystä tarttuu matkaan liian helposti! Mä en halua olla mikään jojo-laihduttaja, vaan haluan oikeesti muuttaa elämäntapani ja uskon että se paino tippuu siinä sivussa!

Jos mä oikeesti nyt saisin yritettyä uudestaan, mä tahdon paremman olon itselleni fyysisesti ja psyykkisesti!